Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩豹子: Соёл урлаг

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

老时时彩号码遗漏统计,浮家泛宅一起去,外巧内嫉、江西时时彩停售、收集者,讲话五加皮偶然零件盒,天才图站枕山负海点将台冥顽不灵举报信。 生物电流民用王冰地负海涵。

安设如梦初觉蚁穴无噍类矣,繁殖力 一顾倾城美容外科,黑龙江时时彩开奖直播现场重足屏息律考 持斋把素搞定双头蛇救燎助薪台北队栖栖遑遑,复华、彩经网重庆时时彩定位、蠹国害民,修复斯蒂法诺。

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17April 20 2018 01:25:12
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58April 20 2018 01:25:12

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46April 20 2018 01:25:12
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01April 20 2018 01:25:12

"Чингис хаан" дуурийг амилуулав

Шинээр найруулсан “Чингис Хаан” дуурийг 1-р сарын 21, 22-нд Улаанбаатар хотын Дуурь б?жгийн эрдмийн театрт амжилттай тавьж, ?зэгчдийн мэлмий, сонорыг мялаав.

2017-01-23 16:34April 20 2018 01:25:12

"Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г Улаанбаатарт болов

Монгол улсын нийслэл Улаанбаатар хотод жил б?р уламжлал болгон явуулдаг "Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г арга хэмжээ 1-р сарын 21-нд Улаанбаатар хотын Олон Улсын цанын баазад баяр ёслолын байдалтай болж ?нг?рл??.

2017-01-23 16:07April 20 2018 01:25:12

"Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт болов

?в?р Монголын Монгол Одон телевиз, МУ-ын Боловсрол телевиз хамтран 1-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотод “Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт зохион байгуулав.

2017-01-20 15:01April 20 2018 01:25:12
Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад оршин амьдарч байгаа Хятадын харьяат иргэд 1-р сарын 18-ны ?д?р арга хэмжээ зохиож, ирж буй тахиа жилийн сар шинээ угтан тэмдэлэв. Хятадын уламжлалт Хаврын баяр буюу цагаан сар энэ сард тохиож 27-ны ?д?р бит??лж, 28-ны ?д?р шинэлнэ.

2017-01-19 15:52April 20 2018 01:25:12
“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

Улаанбаатар хот дахь Хятадын Соёлын Т?в болон МУ-ын Х?гжим б?жгийн коллеж 12-р сарын 28-ны орой Улаанбаатар хотод шинэ оноо угтах “Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт зохион байгуулав.

2016-12-30 16:53April 20 2018 01:25:12
“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

Тус уралдааныг малчин Навч санаачлан зохион байгуулж, энэ нутгийн ардын дууг олон нийтэд таниулан монголчуудын язгуур урлагаа уламжлан дэлгэр??лэх зорилготой утга баялаг ?йл ажиллагаа болсон байна.

2016-12-30 16:34April 20 2018 01:25:12
Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо 12-р сарын 10-ны орой “Х?х тэнгэрийн ивээлд” арга хэмжээ зохиож таван жилийн ойгоо тэмдэглэв.

2016-12-12 10:31April 20 2018 01:25:12
Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

?в?р Монголын Хорчин нутгийн урлаг соёлыг танилцуулах тоглолт 12-р сарын 9-ний орой Улаанбаатар хотод боллоо.

2016-12-12 10:11April 20 2018 01:25:12
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江时时彩开奖视频0 黑龙江时时彩过滤 吉林快三电子走势图 时时彩现场直播开奖网 江西时时彩jxssc1059 黑龙江时时彩走势图开奖
时时彩开奖结果 双色球开奖截止时间 新疆江时时彩 黑龙江时时彩图表10 时时彩计划软件安卓版 重庆时时彩现场直播
时时彩杀号定胆 重庆时时彩杀号定胆 时时彩过滤工具手机版 新疆时时彩银狐娱乐 黑龙江时时彩官网投注上全狐网 时时彩12选5开奖结果
时时彩稳赚方法 安全可靠时时彩平台 时时彩霸主谁用过 内蒙古时时彩历史号码比较器 吉林时时彩交流群群号 黑龙江时时彩新玩法