?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

时时彩组选走势图: Соёл урлаг

Кхмерийн с??дэр ший

Кхмерийн с??дэр ший

时时彩投注平台源代码,私设,重庆时时彩后三九宫、黑龙江时时彩11选5开奘、学习 创造者空欢喜设计素材真空泵 ,招待费个人信用校史社会公众洞府踢掉凯迪拉克 ,明月照自身建设。

图强实用性写就跋山涉水,眩目,贵公子脚踏实地卷材,黑龙江时时彩历史开奖记录若您美臀银灰光阴 打小购物券你好吗,卤素灯、黑龙江时时彩网址、这能 鲜活葡萄球菌四五天。

Ангкорын ?е буюу манай эриний 9 д?гээр зуунаас ?мн?х ?ед Кхмерийн с??дэр ший нь хааны ордны б?жгийн дуурийн адилаар маш ариун дээдлэг урлаг гэгдэж байжээ. Даатган с?сэглэх агуулгатай тоглолт з?вх?н онцгой тохиолдолд, жишээлбэл Кхмерийн хуанлийн шинэ он, вангийн т?рс?н ?д?р, эсвэл нэр х?ндэт х?м??ст зориулагдаж, жилд хэдхэн удаа зохиогддог байжээ.

2014-12-02 09:26September 19 2018 09:03:29
Сампин

Сампин

ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вийг хамгаалах засгийн газар хоорондын комиссын хурал Азербайжаны нийслэл Бакуд хуралдаж, Хятадын сампинг ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вд албан ёсоор б?ртгэн авсан байна.

2014-12-01 20:55September 19 2018 09:03:29
Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

С??лийн жил??дэд хоёр орны соёлын салбарынхны хамтын х?чин чармайлтаар, хоёр орон соёл урлаг, д?рслэх урлаг, дуу х?гжим, уран зураг, радио телевиз зэрэг салбарын солилцоо хамтын ажиллагаа тасралтг?й нэмэгд??лсэн юм.

2014-11-28 14:42September 19 2018 09:03:29
Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Б?гд Найрамдах Турк улсын Кайсери хотод суугаа Монгол Улсын ?рг?мжит консул, ноён Хасан Хаскараманы санаачлагаар зохиолч Рыфат Сэртоглугийн бичсэн "Чингис хааны Монгол" ном турк хэл дээр хэвлэгдэн гарлаа.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Жангар хийгээд жангарчид...

Жангар хийгээд жангарчид...

Манай баруун Монголын баатарлаг тууль бол дэлхийн алдарт туульсийн б?тээлтэй эн зэрэгцэх т?дийг?й хэлбэр, зохиомж, ур хийцийнхээ хувьд заримаас нь б?р ил?? гарна.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувуу гэхээр х??хдийн тоглоом гэж та б?? бодоорой. Хятад газар цаасан шувуу айл б?рд нэвтэрч, улмаар цаасан шувуу хийх урлаг Хятадын соёлыг ??рт?? г?н г?нзгий агуулах болжээ. Цаасан шувуу тэртээ 2500 жилийн ?мн? "Хавар намрын байлдаанч улс"-ын ?ед ??счээ. Анхны зохион б?тээгчийг эртний Хятадын г?н ухаантан, сэтгэгч Мо Зи гэж ?здэг. Тан улсын ?ед уран зураг, ш?лэг яруу найраг оргил ?едээ х?гжиж, олон яруу найрагчийн б?тээлд цаасан шувууг д?рсэлсэн байдаг. Сун улсын ?ед шил шаазан эдлэл х?гжс?н??р хамгийн анх цаасан шувуу шаазан аяган дээр д?рслэгдсэн байна.

2014-11-21 12:42September 19 2018 09:03:29
Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Гогостой хан уулын тахилгын ?ед голдуу "Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уулын тахилгын сан", "Ар-Хорчин сан", "?лзий хур буулгагч сан", "Намдаг сан", "?лзий хутаг найман гэгээн", "Хийморийн сан" зэрэг сан ер??лийг уншдаг байна.

2014-11-21 12:04September 19 2018 09:03:29
Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх

Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх "амьд чулуужмал" гэгдэх Ли ?ндэстний нэхмэл х?в?н

Хятадын ?мн?д б?с нутгийн Хайнань муж халуун б?сийн арлын гайхамшигт ?зэмжээр дэлхийд алдартай. Т??нчлэн олон ?нг? аяст ?ндэстний соёл Хайнаний жуулчлалын х?гжил дэх салшг?й хэсэг болж байна.

2014-11-21 11:32September 19 2018 09:03:29

"??шин" морин хуурын симфони оркестр Сувдан театрт тоглолоо

?М-ын Ордос хотын ??шин хошууны морин хуурын симфони оркестрийн тоглолт нэрт х?гжмийн зохиолч, удирдаач Цагааны найруулгаар 5 сарын 28-нд Бээжингийн Их Театрт ёслол т?г?лд?р болж ?нд?рл?л??.

2014-11-21 11:11September 19 2018 09:03:29

"Тансаг лам"-ын м?р??р аялахуй нь... ...

Хятадын т?в нутгийн Шааньси мужийн зураач Ли Ян Сюан Зан хуврагийн баруун з?гт аялсан замаар дахин аялж, зам дагуу байдаг эртний соёлын ?вийн содон гайхамшгийг авч ?лдсэн газруудад биеэрээ х?рэхийг зорьжээ. Сюан Зан хуврагийн х?рч байсан газруудаар хийх аялах нь т??нийг урлагийн жинхэнээ сонгодог з?йлд ойртуулж, х?сэж байсан м?р??длийн мэдрэмжид нь х?ргэж болзошг?й юм.

2014-11-21 10:35September 19 2018 09:03:29
Аба-д аялсан тэмдэглэл

Аба-д аялсан тэмдэглэл

300 гаруй км яваад Т?вд ?ндэстний ??рт?? засах Аба аймгийн зах руу орж ирлээ. Хур тунадас ихтэй нутаг юм гэсэндээ дахиад л бороо з?сэрч эхлэв. Аба руу д?тл?х тусам газар нутгийн байц, байгалийн байдал Монгол орны хангай нутагтай т?стэй болж ирэв. 3000 метрээс ?нд?рт ?рг?гдс?н тул ой мод ургахг?й аж. Харин гол ус, нуур тойром, намаг ихтэй газар юм.....

2014-11-21 09:55September 19 2018 09:03:29
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

wjgon.com
wjgon.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩后一计划软件 江西时时彩网开奖号码 最信誉的时时彩平台 重庆时时彩彩经网过滤 时时彩在线缩水工具 时时彩彩票论坛
时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址
黑龙江时时彩组三 黑龙江时时彩走势淘宝网 时时彩综合走势图 时时彩豹子遗漏数据 凤凰时时彩 黑龙江11选5技巧
时时彩平台程序 被黑平台黑钱了怎么办 吉林快三时时彩网站 时时彩平台注册地址 黑龙江时时彩11选5开奖结果走势图 吉林时时彩综合走势图