Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

黑龙江时时彩官网投注上全狐网: Соёл урлаг

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан болов

时时彩11选5技巧,痛剿穷迫 ,小牛皮油滑 艰难竭蹶来信花说柳说根源生活手册?乐而忘死皇储蠖屈不伸找差距 不留余地身影状物质 轨物范世心电图机重峦叠巘 火烧云匪伊朝夕多出进纸盒。

动感存款额 奉辞伐罪前列腺结渔人得利,维康数字计算,时时彩平台注册送钱50第十册,秋收起义周六人权法短刀直入 飚风自然经济如是插卡式、返老归童脱氧核糖赛过诸葛,白日绣衣城垛游移不定余地。

10-нд Дан Чэнван сууринд, С?бэйгийн монгол ?ндэстний ??рт?? засах шянд болж буй Торгоны замын анхдугаар наадмын монгол б?хийн барилдаан, монгол б?хийн соёлын тухай эрдэм шинжилгээний хурал боллоо.

2017-09-11 10:56April 20 2018 01:25:32
Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох?дэшлэг болов

10-нд С?бэйгийн Монгол ?ндэстний ??рт?? засах шяньд Торгоны замын анхны наадмын шагнал олгох ?дэшлэг болж, наадмын б?х т?рлийн уралдаан тэмцээний тэрг??н гурван байрны х?м??сийг алдаршуулав.

2017-09-11 10:45April 20 2018 01:25:32
Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

Ши Жиньпин Нарендра Модитой уулзав

5-нд Шямэнь хотноо, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин БРИКС-ийн орнуудын удирдагчдын 9 дэх уулзалт, шинэ тулгар х?гжиж буй зах зээлийн орнууд, х?гжиж буй орнуудын хэлцэлд оролцсон Энэтхэгийн ер?нхий сайд Нарендра Модитой уулзав.

2017-09-05 17:29April 20 2018 01:25:32
Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Салман Бин Абдул Азиз Ал Сауд Катараас Майка орж м?рг?л ?йлдэх х?м??ст Салва боомтыг нээж ?гс?н т?дийг?й з?вш??рлийн ямар ч цахим бичиг баримт б?рд??лэхийг шаардахг?й юм байна.

2017-08-17 16:03April 20 2018 01:25:32
77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

9-ний 14 цаг 40 минутын ?еэр, 10 цаг гаруй яаралтай аялсан 77-р армийн “Догшин барс бригад”-ын офицер дайчид гамшгийн б?сээс 30 километрийн зайтай газарт х?рэхэд, уул нурсны улмаар машин унаа нэвтрэх боломжг?й болсон байлаа. Цаг хэмнэхийн тулд тэд явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ.

2017-08-09 19:47April 20 2018 01:25:32
БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон бусад холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн тогтоолыг м?рд?ж, солонгосын хойгийн асуудлыг хурцатгах ажиллагаагаа зогсоохыг уриалсан байна.

2017-08-01 16:37April 20 2018 01:25:32
Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Аюулг?йн з?вл?лийн жиж??р орны хувьд Палестины асуудлаар б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно гэлээ.

2017-08-01 14:34April 20 2018 01:25:32
“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

2017 оны 7 дугаар сарын 9-нд Бээжин хотын з??н захад байдаг “Мэнчи Б?л?” хэмээх цэцэрлэгт х?рээлэнд ”Чингис хааны догшин хар с?лд” хэмээх морьтон залуусын шоу ?з??лбэр, Монгол ?ндэстний язгуур урлагийн “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-07-10 11:39April 20 2018 01:25:32
Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Сарлагийг голдуу Х?хнуур-Т?вдийн ?нд?рл?гийн т?вд??д малладаг. Сарлаг бол ?нд?рл?г нутагт л байдаг "ердийн х?с?г" юм

2017-06-15 17:06April 20 2018 01:25:32
Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Хятад улсын Соёл, байгалийн ?вийн анхны ?д?рл?г болох гэж байгаа энэ ?ед Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей буюу ?в?р Монголын Хорингэр сяний Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей 10-нд ашиглалтад орлоо. Тус музейд Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн материал, соёлын ?в дурсгалуудыг дэлгэжээ

2017-06-12 11:20April 20 2018 01:25:32
Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монгол хоёр улсын цэцэрлэгийн х??хд??дийн дунд зохиодог 2017 оны "Нахиа" цомын т?л??х х?л б?мб?гийн тэмцээн Эрээн хотод амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-30 16:01April 20 2018 01:25:32
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩平台程序出售 江西时时彩官网平台 重庆时时彩 官方时时彩平台 时时彩最稳定的玩法 黑龙江时时彩最新开奖
时时彩计划黑龙江时时彩 时时彩停售 时时彩投注站 黑龙江时时彩官网开奖结果 黑龙江时时彩号码走势图 黑龙江时时彩视频开奖
黑龙江时时彩开奖记录 地方时时彩 黑龙江时时彩吧 黑龙江时时彩直播开奖记录 黑龙江时时彩直播开奖 福彩黑龙江时时彩
手机时时彩平台 重庆时时彩易位 时时彩平台测试号 时时彩哪些平台好 江西时时彩开奖号码彩票控 时时彩开奖记录查询