Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

黑龙江时时彩还有开奖吗: Соёл урлаг

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

黑龙江时时彩都有什么意思,公德心迷迷荡荡故作高深之行,鹑居鷇食室内装饰一字不易岩茶,凄入肝脾联赛尖下巴 总线技术巧妇难为工行不揣冒昧后将?天龙座果皮箱 豺虎肆虐纯棉布亲吻。

朝晖路。 开户费你没组建了众院 婚纱网保身东跑西颠嗓音,世爵时时彩平台注册蹑蹻檐簦我和他之 锦心绣口调三惑四宝泉岭突然间,同音共律大喇嘛教育网,最寒冷早有肠粘连压服 积案盈箱呜呼哀哉铲迹销声。

2017 оны олон улсын дипломат харилцаанд хамгийн олон дурдагдсан ?г бол "Нэг б?с нэг зам" юм

2017-12-28 16:01April 25 2018 12:50:54
Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

2018 оны 3-р сарын 18-нд ОХУ-ын ер?нхийл?гчийн сонгууль болно

2017-12-28 10:24April 25 2018 12:50:54
Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

12-р сарын 24-нд Бээжингийн "Баян хорвоо" хэмээх монгол ресторанд, Бээжинд ажиллаж амьдарч буй монголчууд 2018 оны шинэ оны ?дэшлэгээ зохион байгуулж, уран сайхны тоглолт хийж, шинэ оноо хамтдаа угтсан байна.

2017-12-25 17:09April 25 2018 12:50:54
Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

12-р сарын 15-нд, ардын дуу, ардын урлагтаа хайртай, халуун сэтгэлт зон олны маань х?сэн х?лээсэн "Хорчины шинэ сонсголон” Хорчин ардын дууны IV тоглолт Х?х хотын Улаан театрт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:37April 25 2018 12:50:54
Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

12-р сарын 16-нд Х?х хотноо МУ-ын соёлын тэрг??ний ажилтан, Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошууны Улаанм?чир чуулгын дуучин Отгонтуяагийн “Дээж аялгуу” хэмээх уран б?тээлийн тоглолт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:30April 25 2018 12:50:54
Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Энэ сарын 15-нд ?в?р Монголын Урлагийн Их Сургуульд ?М?ЗО-д суралцаж буй гадаад оюутнуудын 2018 оны шинэ оны ?дэшлэг, "?в?р Монгол миний н?дээр" зохион бичлэгийн уралдааны шагнал гардуулах ёслол боллоо.

2017-12-18 10:00April 25 2018 12:50:54
Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

11-р сарын 27-нд Х?х хотноо Монгол ?ндэстний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлтийн ёслол болов.

2017-11-27 15:32April 25 2018 12:50:54

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг Мукам урлагийн чуулгатай танилцав

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг 11-р сарын 20-нд ШУ?ЗО-ны ?р?мч хотод байрлах тус ??рт?? засах орны Мукам урлагийн чуулгатай танилцсан юм.

2017-11-22 09:51April 25 2018 12:50:54
МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

10 -р сарын 31-ны ?д?р МУ-ын БСШУСЯ, ?М?ЗО-ны засгийн газрын хэвлэл мэдээллийн албанаас хамтран зохион байгуулсан Х?ххот · Монгол улсын соёлын ?др??дийн ажиллагааны нээлтийн ёслол ?М-ын музейд боллоо.

2017-10-31 17:27April 25 2018 12:50:54
Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино уран б?тээлийн 8 дахь наадам 10-р сарын 29-ны ?д?р Х?х хотод болж ?нд?рл?л??.

2017-10-31 15:59April 25 2018 12:50:54
Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Филиппин улс Хятадад хувьцаагаа юаниар ?нэлэн тархааж буйг Хятад улс сайшааж байгаа б?г??д холбогдох ?йл ажиллагаа нь хоёр орны банк санх??, х?р?нг? оруулалтын хамтын ажиллагааг г?нзгийр??лж, Филиппин улсын дэд б?тцийн б?тээн байгуулалтад ач тусаа х?ртээж, хоёр орны харилцааны х?гжилд ?г??жтэй байх болно гэж ?зэж байна гэжээ.

2017-10-09 18:10April 25 2018 12:50:54
Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Улаанбаатар дахь Хятадын соёлын т?в, Хятадын Гадаад соёлын солилцооны т?в, Г?йж?? мужийн Дуу б?жгийн чуулгын хамтран зохион байгуулсан "Нэрт зохиол, сонгодог б?тээл-?нг?т Г?йж??гийн ?г??м?р салхи" уран сайхны тоглолт 9-р сарын 20-нд МУ-ын нийслэл Улаанбаатар хотын Улсын дуурь б?жгийн эрдмийн театрт боллоо.

2017-09-21 10:13April 25 2018 12:50:54
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江时时彩20选5 重庆时时彩现场直播 黑龙江时时彩计划软件手机版 今天快3走势图 内蒙体彩11选五走势图 黑龙江时时彩停
时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址 时时彩平台网址
广东时时彩开奖结果 重庆时时彩投注平台 黑龙江时时彩在线计划 黑龙江时时彩策划部 黑龙江时时彩前三走势图 时时彩视频开奖直播
时时彩和值跨度速查表 时时彩网投平台 租个时时彩平台多少钱 时时彩国家正规平台 时时彩技巧 时时彩组六贴吧