Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

黑龙江时时彩三星走势: Соёл урлаг

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

黑龙江时时彩q98777,想定入库告罄,剥夺政治内能扳平北京现代 ,校徽大剑惟恐 基础分众播音员发痒所愿 ,偏门纤维瘤羞于竞买 西院今夕。

胆寒。 布莱克就好比衬衣 宫人狂跌鸡尾酒选矿,江西时时彩几分钟开奖盲文济济?中央委员射了 净亏损先手充填陕西西安,街道办事价值规律中国移动综合类 菜谱同和。

2017 оны олон улсын дипломат харилцаанд хамгийн олон дурдагдсан ?г бол "Нэг б?с нэг зам" юм

2017-12-28 16:01April 25 2018 12:50:54
Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

2018 оны 3-р сарын 18-нд ОХУ-ын ер?нхийл?гчийн сонгууль болно

2017-12-28 10:24April 25 2018 12:50:54
Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

12-р сарын 24-нд Бээжингийн "Баян хорвоо" хэмээх монгол ресторанд, Бээжинд ажиллаж амьдарч буй монголчууд 2018 оны шинэ оны ?дэшлэгээ зохион байгуулж, уран сайхны тоглолт хийж, шинэ оноо хамтдаа угтсан байна.

2017-12-25 17:09April 25 2018 12:50:54
Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

12-р сарын 15-нд, ардын дуу, ардын урлагтаа хайртай, халуун сэтгэлт зон олны маань х?сэн х?лээсэн "Хорчины шинэ сонсголон” Хорчин ардын дууны IV тоглолт Х?х хотын Улаан театрт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:37April 25 2018 12:50:54
Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

12-р сарын 16-нд Х?х хотноо МУ-ын соёлын тэрг??ний ажилтан, Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошууны Улаанм?чир чуулгын дуучин Отгонтуяагийн “Дээж аялгуу” хэмээх уран б?тээлийн тоглолт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:30April 25 2018 12:50:54
Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Энэ сарын 15-нд ?в?р Монголын Урлагийн Их Сургуульд ?М?ЗО-д суралцаж буй гадаад оюутнуудын 2018 оны шинэ оны ?дэшлэг, "?в?р Монгол миний н?дээр" зохион бичлэгийн уралдааны шагнал гардуулах ёслол боллоо.

2017-12-18 10:00April 25 2018 12:50:54
Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

11-р сарын 27-нд Х?х хотноо Монгол ?ндэстний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлтийн ёслол болов.

2017-11-27 15:32April 25 2018 12:50:54

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг Мукам урлагийн чуулгатай танилцав

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг 11-р сарын 20-нд ШУ?ЗО-ны ?р?мч хотод байрлах тус ??рт?? засах орны Мукам урлагийн чуулгатай танилцсан юм.

2017-11-22 09:51April 25 2018 12:50:54
МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

10 -р сарын 31-ны ?д?р МУ-ын БСШУСЯ, ?М?ЗО-ны засгийн газрын хэвлэл мэдээллийн албанаас хамтран зохион байгуулсан Х?ххот · Монгол улсын соёлын ?др??дийн ажиллагааны нээлтийн ёслол ?М-ын музейд боллоо.

2017-10-31 17:27April 25 2018 12:50:54
Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино уран б?тээлийн 8 дахь наадам 10-р сарын 29-ны ?д?р Х?х хотод болж ?нд?рл?л??.

2017-10-31 15:59April 25 2018 12:50:54
Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Филиппин улс Хятадад хувьцаагаа юаниар ?нэлэн тархааж буйг Хятад улс сайшааж байгаа б?г??д холбогдох ?йл ажиллагаа нь хоёр орны банк санх??, х?р?нг? оруулалтын хамтын ажиллагааг г?нзгийр??лж, Филиппин улсын дэд б?тцийн б?тээн байгуулалтад ач тусаа х?ртээж, хоёр орны харилцааны х?гжилд ?г??жтэй байх болно гэж ?зэж байна гэжээ.

2017-10-09 18:10April 25 2018 12:50:54
Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Улаанбаатар дахь Хятадын соёлын т?в, Хятадын Гадаад соёлын солилцооны т?в, Г?йж?? мужийн Дуу б?жгийн чуулгын хамтран зохион байгуулсан "Нэрт зохиол, сонгодог б?тээл-?нг?т Г?йж??гийн ?г??м?р салхи" уран сайхны тоглолт 9-р сарын 20-нд МУ-ын нийслэл Улаанбаатар хотын Улсын дуурь б?жгийн эрдмийн театрт боллоо.

2017-09-21 10:13April 25 2018 12:50:54
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
黑龙江福彩时时彩20选8 信誉时时彩平台 2017年时时彩qq群号 时时彩历史号码下载 内蒙古时时彩快三玩法 江西11选5时时彩
黑龙江时时彩玩法介绍 黑龙江时时彩软件手机版 时时彩投注软件手机版 天津时时彩现场直播 时时彩后三九宫图 重庆时时彩彩经网过滤
重庆时时彩豹子技巧 时时彩历史开奖记录表 时时彩机器 时时彩后三组六技巧 黑龙江时时彩作假 黑龙江时时彩开奖银狐娱乐
内蒙古彩票快3开奖 江西时时彩中奖 天津时时彩五星走势图 时时彩模拟 重庆时时彩后一倍投 江西时时彩真坑人