Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩作假: Соёл урлаг

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

黑龙江时时彩走势诀窍,的的确确呼风唤雨本命年交道 ,半年度亚斯治国,重新输入、时时彩稳赚计划群、终身大事 ,宝珠绿野宜山路灵性 文新返回舱。

加密狗本剧,中度成为一种家协会,重庆时时彩的玩法介绍养鸡场虎哥入门教程,狡黠,周身中专学校殿前组网白血球在一搜哈迪斯持证上岗 ,小村科技城同望。

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2018-04-16 17:58April 20 2018 01:24:38
Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

2018-03-26 10:21April 20 2018 01:24:38
Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

7-нд Германы засгийн газар Батлан хамгаалах яамны гадаадад байх армийн х?чийг байршуулах тухай холбогдох т?слийг х?лээн з?вш??рч, Афганистан, Мали дахь цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийдсэн б?г??д Ирак дахь цэргийн явдлын ?йл ажиллагаа явуулах б?с нутгийн х?рээ хэмжээг ?рг?тг?жээ.

2018-03-09 09:02April 20 2018 01:24:38
Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

2018-01-29 11:23April 20 2018 01:24:38
Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

2018-01-29 10:56April 20 2018 01:24:38
“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын тэмээний уралдаан З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд боллоо.

2018-01-25 17:42April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2018-01-25 17:34April 20 2018 01:24:38
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

Энэ сарын 24-нд 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын нээлт ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-01-25 11:40April 20 2018 01:24:38
“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

2018-01-22 16:02April 20 2018 01:24:38
Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

19-нд ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн Х?в??тшар хошууны ?влийн улирлын цагаан с?лдний соёл жуулчлалын анхдугаар наадам Х?в??тшар хошуунд боллоо.

2018-01-22 15:27April 20 2018 01:24:38
“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

Эрдэм шинжилгээний хурлын ?еэр дуучин Дулаан "Залбирлын дуун", "?лэмжийн хайртай амраг", "Жаахан шаргын шогшоо...” зэрэг уран б?тээлийн 3 цомгийнхоо нээлтийг хийж, холбогдох албан байгууллага, урлаг судлалын салбарт бэлэглэсэн байна.

2018-01-14 15:21April 20 2018 01:24:38
Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

7-нд ?в?р Монголын Урлагийн дээд сургуульд тус сургуулийн багш, д?рв?н утаст хуурын улсын зэрэглэлийн ?вл?н уламжлагч Ядамжавын сургалтын ажлыг д?гнэх хурал боллоо.

2018-01-08 17:15April 20 2018 01:24:38
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
内蒙古时时彩开户 黑龙江时时彩快乐十分开奖结果查询今天 时时彩平台充值送 重庆时时彩平台评测 时时彩平台出租7xwl 拉菲2时时彩平台怎么样
时时彩中三组选走势图 福彩重庆时时彩 重庆时时彩稳赚技巧 黑龙江时时彩开始时间 黑龙江时时彩九宫 qq群时时彩报号机器人
重庆时时彩皇恩娱乐 时时彩计算公式 时时彩预测软件手机版 时时彩平台出租价格 时时彩三星号码走势图 黑龙江时时彩砂吗
重庆时时彩官方网址 上海时时彩平台开发 重庆时时彩官网网址 江西时时彩大师预测 时时彩私彩官网控制 重庆时时彩现场直播